Kennismaking met mijn stagebegeleidster - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Bram Niessen - WaarBenJij.nu Kennismaking met mijn stagebegeleidster - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Bram Niessen - WaarBenJij.nu

Kennismaking met mijn stagebegeleidster

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

30 April 2015 | Duitsland, Berlijn

Vandaag was de dag dat we maar weer eens gingen proberen om mijzelf fatsoenlijk in te schrijven in Berlijn. Om 9.00 uur werd ik gewekt door pap (hij was al anderhalf uur bezig) om te gaan. Ik heb nog even gedoucht en ontbeten en toen zijn we te fiets vertrokken naar het Burgeramt een paar straten verderop. Hier stond een rij van zeker personen. Dit gingen we dus niet halen, aangezien wij om 12.00 uur weer bij het hotel waar ik stage loop moesten zijn. Dus we zijn maar eens richting dat hotel gaan fietsen. Het is erg druk en het fietsen moet nog even wennen maar ach; ik zit hier toch nog wel een tijdje.

Allejezus, wat is dit een gigantisch hotel! Was het eerste wat ik dacht. Binnen werden wij neergezet in de lounge en daar kwam ze; mijn stagebegeleidster. Een (nog) harstikke aardige Frau. Ze heeft even met mij de papieren doorgenomen en me kort laten zien waar ik me maandag moest melden. Geen vragen? ''Nee''. Ok, bis Montag!

Terug op het fietsje naar huis, via een korte geplande omweg. Nu maar eens een lijstje maken met alle mankementen van het appartement (anders krijg ik daar de schuld van). Welgeteld 14 mankementen! Sommigen zijn al opgelost door pap aangezien hij toch niet stil kan zitten, maar toch; zo veel geld voor zo weinig kwaliteit. Zelfs in Maastricht was het beter geregeld!

Net de badkamervloer maar eens flink gepoetst en vanavond op tijd naar bed want vannacht om half 5 komen mam, Ella en Renée aan op das Hauptbahnhof.

Bis gleich!

Bram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Actief sinds 29 April 2015
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 2105

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

28 April 2015 - 12 Oktober 2015

Stage in Berlijn

Landen bezocht: